söndag morgon, helt slut!

Känner mig helt slut och trött som fan! Slitna Emmis!!!!

igår v
ar hela dagen kanon! började morgon med att koka ägg till mig och min sovgäst Johanna!

Så vi gick på loppis här i luidvika på gammelgården! Köpte färska munkar! Som vi aldrig han äta av! Sen direkt upp till Räffsnäs och spela fotboll i värmen! Det var så varmt så man var helt slut. men det gick bra att spela, sen tog vi oss och bada nästan allihopa! Riktigt skönt vare med ett bad! Sen vollyboll och sen footboll igen så vi höll på i 4/5 timmar där ute! Riktigt roligt och full fart!

Sen hem till Johanna och Fredrik! Fick duscha där, haha är typ som inneboende där när Emil inte är hemma! haha min "stödfamilj" hihi <3 så var vi ett jäng som drog och åt på kina så vart oxfile med beanässås!  Sen vart det hem till anders på lite förfest! spela kort och babbla, lyssna på musik och kolla på pole dance! hahaha

Sen ut på krogen han vi även med. hade rödsprängda ögon hela kvällen för jag var så slut! slut i hela kroppe! Så skrev på fb att jag blir sur om någon hör av sig tidigt imorgon biti!

Emil skrev sms 09.10 så då vaknade jag! ehhe sen pratade vi i teleon då säger han. hehe såg ditt logginlägg nu!

Så idag blir det att åka till vansbro! Skönt att komma bort från lilla Ludvika ett tag menlär ta mig lite arbete med mig dit! + springkläder tydligen! sa emil. får se hur man gör med det! hehe

BARA MASSA TEXT! HADE INTE KAMERAN MED MIG! BUSHUS!



badabada bild bjuder jag på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0