Kvällspromenad med tellus!

Har precis kommit hem från en kvällspromenad med Johanna. Vi gick riktigt lång och var ute i 1 timme och promenerade och babbla på! Innan det var det film hemma hos Johanna och Fredrik! SÅ var mysigt. vi kollade på Seacon of the whitch (orka inte kolla upp stavning)

Kom från vansbro idag, åkte därifrån vid en 5 tiden. SÅ glömde jag hela plånbocken.. hur smart får man bli? Är helt utan pengar, körkort. jaa allt? SMIDIGT! får hoppas emil kommer hem snart då så jag får pengar! haha Tur så har jag ju mamma och pappa boendes nära så jag överlever nog allt! hehe

Ne ska nog ta mig någon hårdmacka. det ända som finns i mitt kylskåp som inte gått ut! haha TREVLIGT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0