Dags att beställa!

Nu vare dags att beställa varor! Så blir sittandes i telefon typ, hela eftermiddagen skulle jag kunna tippa på? hehe Har iaf vart en trevlig förmiddag!

Sovmorgon till typ 10! Var meningen att jag och Johanna skulle vart ut på en sport vända men det regna och var inte så frästande? eheee....så vart att äta frukost i lugn ro och sen kom byggarbetarna och börja hålla på med badrummet så nu har nya reglar kommit upp på hela golvet så förhoppningsvis kommer det vara ett golv och inte ett stort hål?

Ja mitt i detta inlägg så ringde en leverantör. haha Så jaa då har jag beställt varer för 100 000:- hehe känns ju roligt? kommer bli kanon iaf sen!

Har även tvättat hela dagen idag, håller fortfarande på! Fast nu är jag ute hos pappa för orkar inte vara hemma när det dunkar och boras och herrjas. prata i telefon då är inte så lyckat? hehe

Var även med Johanna ut till gränges. Hon hämtade sin laddare hos fredriks morfmor. vart bjudna på kakor och bullar! Var riktigt gått haha Mmmm

jaa. nej lär börja ringa runt lite nu! leta efter hemtelen bara! Ha en kanon härligt regning dag idag då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0