Beställa och härrja!

Nu ska jag koppla av efter en riktigt dryg dag!

Suttit nu sen halv 5 och beställt! Så har hunnit med 4st olika leverantörer... Inte illa! Tur man kan beställa på kvällarna också genom att skicka mail eller så! UNDERBART!

Vaknade 07.20 idag... Efter en stund kom pappa och vi åkte upp till min bil som stått på en parkering på högberger eftersom jag fick punktering på höger fram däck... hehe så pappa pumpa upp det lite så vi kunde ta oss ner till däck firman. Så ja det gick ju bra och de bytta däck så nu har jag 2st bra däck fram. så lär jag köpa nya 2däck bak till nästa sommar. Så denna historia gick på 900kr men det var inte så farligt så jag var glad! Annars hade det fått blivit en tidig födelsedags present av pappa! haha

Så under tiden som de fixa bilen så åkte vi och fika, visade pappa hur långt vi hade kommit i lokalen och så fick jag köra pappas volvo! Håller på att lär mig den för jag ska köra den i helgen från Stockholm! Stakars pappa som är så rädd om sin ögonsten! hehe

sen har jag tillbringat resten av dagen inne i lokalen och städat och bytt tyg och fixat! Så det börjar ta sig! Det som är så roligt med EGEN FÖRETAGARE är att man får bestämma exakt själv hur man vill ha allt! Det är så underbart roligt!

This is my car! tycker den är grymt snygg! Till sommaren ska jag köpa snyggare fäljar! hihi Är orginal som jag har nu! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0