What to do?

Har inte flyttat arslet på ett bra tag! Suttit här och läst bloggar och funderar och tänker och jaa...  Känns som om all kraft åkte ur när emil åkte! Snyft :'( Tur så har vi haft det mysigt här hemma och bara varit! Badade igår kväll gjorde vi! hihi

Iaf, funderar om jag ska beställa lockigt löshår? Jag gillar ju inte att ha håret helt rakt, tycker det är så mkt finare i lockigt hår, iaf på mig! Kanske är nyttigare fö mitt eget hår också? Slippa platta det varje eviga dag typ! men mina egna lockar måste allt ta och komma tillbaka! Blir ledsen annars.

Löshåret är från rapunzel! men blir så arg att de inte har så man kan välja längd? Finns bara i 60cm! Helt sjukt? vem fan vill ha så långt? Jag får ju panik när man har 50cm och klipper av flera dec! usch... inge snyggt med för långt? Lagomt är alltid bäst!

Ska höra med min egna frisör milla om lockigt hår! alltså att köpa det! haha Busigt! Men inget jag ska beställa nu iaf, bara sitter och kikar och tänker! Tänkte snart ta en dusch, eller ett bad? humm!!! Blir badtokig nu när jag har chansen!

Tänk om man bara kunde byra hår med någon? haha då skulle jag vilja ha antagligen min mors hår (som hon hade när hon var yngre) eller min lossas mamma som har det tjockaste håret jag kännt på! haha HÄST! hihi Det är så fint och kan bli grymt långt utan nå slitage! avis emmis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0