The new movie!

Den här filmen HOP! Åhååå vad jag vill se den nu! Verkligen nU! den lilla kaninen är så söt och så pajsar han godis! hihi mummsigt? ehee

Riktigt rolig film verkar det som iaf!


Har sköljt ut och fönat håret nu! Det vart en aning för rött i hårbotten för det tog välldigt bra på min blonda utväxt! hehe ajaa men det vart snyggt! Lär bara vänja mig vid att vara en lite rödtått ett tag! hihi så gulligt!

Filmen vi hyrde för att se på ikväll får vi se imorgon när jag har slutat för var en bra film på tv som emil ville se! haha och jag fick ju hålla på med mitt hår då då! Undra om jag kommer få massa sår i huve den här vändan också? humm! Inte bra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0