Slutet av Fredag!

Fredag! Vad har jag gjort idag?

Hunnit med en del och vart så duktig! började morgonen på gymmet! Var skönt att komma igång igen... Sen hem och slappa lite duscha och fixa och sen upp på stan och träffade Emma en snabbis! Sen kom lille hjärtat upp efter han tränat så då vart det subway! Alltid lika mummsigt

Sen har jag krånglat hela dagen med ett dokument som jag inte fått upp.. Emil har fixat med allt som gick men han fick inte till det! Vi testade på olika datorer... Sen fick jag damp och tvinga Emil typ att ta ner min stationära som knappt vart igång på 2år! heeh Då jävlar när den var inkopplad så funkade det med att få upp dokumentet! haha Sitter vid min stationära nu! Den var bra seg i början men den är på g! hehe

Det tar sin tid så att säga!

Så jaa dagen har rullat på bra! Imorgon är det så kallade "valborg" Vad ska alla göra? jag och emil ska hem till mamma och anders och plundra skog! hehe underbart? så kommer vi nog få go mat och så! hehe Kommer bli folk hos mamma och anders iaf så det blir mysigt! Så vi kommer sova i cassis rum i stugan! Så ska dricka lita cider så hoppas det finns för jag vill inte ha öl för det är det vidrigaste som finns! Vin kan jag inte dricka sen sommarens skandal! Usch så pinsamt....


Igår vare ju mammas födelsedag så kvällen spenderades hemma hos henne! Mycket trevligt och tom och johanna var där så mkt babbel och tjål så det var så kul så! hihi Vi kom hem till pappa nästan vid en 12tiden! eheee sent vart det men vi hade det så kul ju!

Undra när jag ska göra premiär med min jumpsuite? hehe så sötis den är! Men måste nog jobba lite med min så kallade "fusk" bränna på benen först! hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0