Powenapp snark^^

Funderar på att lägga mig i soffan! Powernapp!

Emil tog värdens powernapp igår kväll!
Emil la sig ner och mattias frågade om han skulle sova?
nej bara vila ögonen! (sa nått om att han inte skulle somna som sin mor) men sen vipps 3sek så snarkar han! hahaha Det gickså fort! Sen någon minut efterår vakna han! Han kommer inte ihåg att han somnat av! Men då vart han riktigt pigg iaf! ojojj

Solen skiner än och ska och hämta syster från stationen 16.15! Hon kommer hem från Göteborg ett tag! Fyfan va kul att ha henne här hemma alltså! hihi Kul. lär tanka min bil idag! blää inte gillas... Sen äre ju sista dagen idag med vinterdeck! hehe Mina sitter på än? vet inte när jag ska byta. hihi

Nu kan man ju allt börja gå i lättare skor! hihi vill ha mina snygga skor nu! HÄRLIGT!

Nej powernapp i några minuter skulle inte skada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0