Perfekt avslut på söndagskvällen

Vart på bio med Emil, Emma och Philip! As mysigt och trevligt!

Vi kollade på Scream 4a! hehe lite knas film men bättre än förra vi kolla på bio! Ont i rumpan har jag med... Filmen var iaf helt okey och dampigt mkt ryck i min kropp... huhu läskigt med hoppfilmer! Man har ju ingen aning om vad som ska hända lixom!

Idag har det vart en ganska så lugn dag! Jag och älskii tog benen och gick en kort promenad och så hämta vi den lilla röda som stod på stan! den klarade av natten! Tog ju bilen till krogen men kunde ju inte ta den efter krogen så! Sen tog vi cyklarna till mamma och anders och duscha och hade påskmats sak med familjen och alla respektive så det var så trevligt! Sen bio! hihi

Nu sitter jag här och funderar om vad som ska hända härnäst?

Igår kväll var det ju victoria secret show på krogen! massa dans och lite dricka och mkt agrisations utbrått! Låter inte det roligt? jaduuu värden är full av idioter men just nu har jag lagt märke till en som är välldigt dum i HELA huvet? ojojjj psyksjukhus nästa? Säter skulle säkert ta in denna människa! hehe Ops

Inge bra bilder från kvällen på krogen! haha




Trevlig kväll och fick med mig en godibags med ett par victoria secrets troser! De passade ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0