Onsdag!

Idag är det onsdag! Sov ut till halv 10 idag! Riktigt skönt vare allt! hehe åt frukosts och fick en hämsk blandning av mamma som jag skulle dricka, drack den igår också! haha men den går ner men inte så man njuter av den! hehe  sen tog jag 20 min på promenadbandet! gick kanon... och knappt nå träningsvärk från igår så det är ju kanon! Ska ju på step imorgon med! Hehe Härligt! Hoppas att jag kan stegen lite bättre! Linnea körde ju på som fan och var så duktig! SÅ försökte kolla på henne hela tiden så jag kunde stegen så gick kanonn bra! haha

Ser det inte underbart ut?
det är bra för magen och så! Man ska dricka det 3 ggr om dagen så ska försöka få i mig 1 gång till idag! Får se hur det går..
Det innehåller välldigt bra mineraler och vitaminer och även oljer som är bra! Jaaa en mirakel drink va? haha


Igår när jag var och klippte mig hos milla så kom Johanna Tell förbi och det var trevligt! Babbla på och allt, hhihi trevligt! + så köpte jag en dunder hårinpackning! hehe så jag är överlyklig! Sen när mitt badrum är klart så ska jag kasta alla skräp shammpoo och flasker och köpa såna där stora somm milla har till kundernna när hon tvättar deras hår och så! Riktigt bra grejjer sen att det är enorma förpackningar s¨håller ju as länge! hehe Kanon bra va?

Johanna och Milla! i millas salong ;) Gillas <3

Kommentarer
Postat av: Nikoninan

Haha seriösa klubben ;D<3

2011-04-06 @ 21:52:09
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0