Nu är det experiment på g!

Lovlely! hehe

Sitter här och har färg i håret! Snart fags att skölja ut dety! Kommer bli kanon känner jag!
Måste tänka posetivt! 

Hunnit med mkt denna eftermiddag eller ja hela dagen! Städat hela lägenheten och tvättan. åkte till smb och hälsade på emma och fick värdens goaste glass och spelade bort 20kr! Härlig dag. hihi Sen vart det sörvik och få mat i magen! Hyrt film och nu väntar jag bara på att håret blir klart så ska vi starta filmen! hihi mys mys! Imorgon äre jobb för min del 09.50-15.30  wiee så kul!

Jaaaa ne åt glass och kinderägg!


Goda kinderägget men inte nå rolig leksak fick jag! huhu någon som vet vad det är?


Nej nu lär färgen ut! Ha en trevlig kväll alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0