Leketer med telen!

Jaa klockan börjar närma sig klipptiden! hehe Men hinner allt skriva lite här! mamma har lånat min dator för hon höll på att få fnatt på sin för internettet funka inte för henne! haha Så ! SOvit så bra här hos mamma! Förförsta gången jag sovit hemma på snart 2 år! hehe Gud va tiden går fort...

Färdigsminkad, lär bara ta på mig nå kläder så jag kan åka till Milla! Tar mammas bil! hihi härligt!
efter klippningen så ska jag träffa på lilla Linnea! hehe var för länge sen sist ju! hih så det ska bli trevligt! Ska även åka hem till min lägenhet och hämta med mig tvättkorgen och tvätta här!

leker med min kära iphone! hehe

haha muppis!

Nej! Nu lär jag klä på mig och börja bege mig mot gränges! hehe Have a nise day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0