Justen Bieber?

Jaaa eftersom jag är en aning efter i musikvärden så sökte  jag nu på justin bieber på youtub eftersom jag inte har en aning om han? Har bara hört om han men aldrig hört direkt någon låt? så hittade en söt musik video där Jaden smith var med i! Han är ju så söt! haha man bara smällter för han verkar vara en så söt och rolig unge! hahaha gullig! Men enligt mig så är inte justin bieber så otroligt bra? Visst några låtar är ju bättre än andra och det är ju som med alla andra också! hehe




Funderar på att ta tag i badrummet och plocka ut allt! Fast först göra en macka för min mage skriker! sen diska ihop och göra snyggt och sen packa och dra till mamma! Ha en trevlig dag!

Blir även kanske fika och gym med linnea idag! Få se! Måste duscha föst och de har stängt av och kapat rören till duschen! haha attans!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jaden smith är så jääkla cool :*

2011-04-04 @ 14:18:55
URL: http://idawindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0