I STORA ludvika (a)

Sitter jag här hemma i lägenheten! Känns lite ensamt men otroligt skönt! Hemma bäst! Åkte från vansbro lite efter 9e tiden! så kom hem för ett bra tag sen! hihi Såg 2 rävar och en massa grodor som jag höll på att köra ihäl men tror jag missade alla så det är en lättnad! hihi Hjärtat i halsen direkt när jag åker över dom! Hoppas alla klara sig!

Det luktar riktigt skumt i lägenheten! Det är nog för badrummet! Allt är upprivet och så, antagligen en  massa mögel som stinker Bläää! Så har tänt doft ljus!

Har kollat på en massa bilder som jag fåt av Emma som hon tagit på med sin kamera så ska lägga upp lite söta bilder från i sommras tänkte jag! mys


[Klickbara]

[Klickbara]

 

Gud va klockan  vart mkt! Typ hållt på med det här inlägget i 1timme? haha + kollat på tv och gjort massa annat! Ibland är jag bara för seg ju! hihi

 

NATTI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0