I Ludvika!

Såå jaa, nu är jag hemma i ludvika efter en snabb visit i vansbro! Trevligt! har vart kanon fint väder hela dagen så jag och emil har vart ute! Först gick ju ut på en promenad men jag tog inte direkt så många steg för jag satt på emils rygg! (A) Vilken tur jag har! haha Sen var vi bara ute och ner till byn en vända! Ätit jordgubbar och grädde och sen tårta! hehe underbart gått vare allt...

Bilturen hem gick bra, emil sov lite men jag överlever. Har även skjussat han till gymmet så nu är han och tränar! Så får se när jag ska hämta han!

Igår kväll i gonäs!
Igår vare att vara med alla tjejer i gonäs hos milla! Riktigt trevligt och vi var 8a pärs som härja runt, laga mat och åt godis! Maten var allt riktigt gos och sällskapet var kanon! Men trökigt så åkte jag vid en 9etiden för kännde att det började bli så mörkt ute och jag skulle ju åka till vansbro! Träffa älkiii och hela gänget! hihi

Mamma var med i tidningen

Står: som företagare gäller det att sätta upp nya mål, man får aldrig vara nöjd. Det sa Sussi Falk som 2009 fick pris för att life-butiken i gallerian var en av de mest framgångsrika i landet. (Hennes butik vart ju utsett till sveriges bästa life-butik)



Trevlig lördag! Imorgon åker Emil till vansbro igen! Kommer sakna skrutten! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0