Hollywood!

Jaa är SUPER DUPER AVIS på mor och plast far!Igår åkte de igenom hollywood fick se skylten och så var de där de man spelar in alla hollywood filmer! De fick kolla lite på yuresikpark som är inspelad där och även sex and the city. De har ju byggt öpp en liten stad och en väg som de använder sig utan när de spelar in det! haha Aaa de verkar ha super kul! Mamma har iaf haft lite ögonen öppna efter ett iphone 4a gucci skal men inte hittat men hon ska fortsätta leta! hehe Hoppas hon hittar ett snyggt ett av hela mitt hjärta! Emmis VILL ha (A) hehe!

Kanske ska önska sig en ipad 2 i tidig födelsedagspresent? Tror det är lite billigare att handla sånt där än hemma i sverige? Humm ska höra med emil om vad han tror! hihi Har ju blivit lite förälskad kan man väl säga (A) gillas!

Frågade om de hade kameran med sig men ice det hade dom inte! haha minmor är inte så teknisk så ni vet!



En aning (MKT) avis! Snart ska jag åka till USA! Bara att börja spara?

Nej! nu ska jag hitta på nått! Lär lägga mig i tid för att kunna gå upp super tidigt! Ska vara i blge 06.45 så lär gå upp 04.45 senast! hummm.. sova, säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0