HELT SLUT!

NU är jag helt slut i hela huve! haha Har plockat ut varenda lilla pinal i badrummet! Allt! Finns inte ett spår av mina grejer kvar! Duktigt...

Men tänker inte damsuga eller moppa golvet! Känns lite onödigt när de ändå ska riva ut hela golvet imorgon och allt! hehe trevligt så jag har nu packat och drar till mamma! Lär bara få ut allt till bilen! Blir en bra jävla tung packning! Diskat klart också! Ska bara diska ett glas sen är allt tipptopp!

Har inte hunnit suttit så mkt känns det som! hAR BARA YRRAT RUNT SOM EN HÖNA! hunnit ätit en macka iaf! SÅ härligt! nej känner mig så äklig så lär åka till mamma och duscha! haha

Dom har börjar riva i badrummet under oss redan! Eller om det är i trappan dom är? har ingen aning typ....


Trevlig dag! Helt utan bilder och allt! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0