Fucking BEN*

Benet har hållt mig vaken till och från hela natten! det är en sån speciel kännsla! Det håller mig vaken och jag snurrar runt och snurrar runt men inget blir bättre!

Iaf!
Igår kväll vart det först subway med Emil och Emma! Riktigt mysigt! Vi vart sugna på bio så bokade biljetter till screm 4a i ludvika! vi åkte ner till bion till tiden som filmen skulle börja! hahaha det var STÄNGT! så vafan jag var så duktig och bokade fel dag, det var typ nästa helg (lördag) så vi drog i väg till blge med turbo i bilen! Vilken tur! haha Försökte boka biljetter via iphonen men SF hemsida fungerade det inte på? skit dåligt så björnbiografen var bättre! hahaha

Sucker Punch vart det! riktigt kass film? Vart så yr av att de vred kameran så fort och allt likna ett tv spel! Jag klarar inte av tv spel när det är skutningar och sånt för då blir jag åksjuk! hahahah så jadu, filmen var bra speciel ochingen av varken mig, Emil eller Emma fatta något av filmen och tror ingen annan i salonge heller fatta? haha Ajaa inpuls är alltid kul! ju


Sen brummade vi hem igen! Sen vart väl emil och emma en aning hungriga så vart donken i ludvika! haha Sen hem till Emma en sväng och sen hem till sängen! hihi

Aaa trevlig kväll vare iaf med alla E! hihi E*3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0