Färg bomb i stora lass!

Nu är jag hemma igen! Klippt disse hos pappa! Hittade aldrig rakapparaten så vart att klippa med sax! hehe tog lite tid men hon var så fin så! Snuttan! Babblat ätit glass och kastat pinne med disse! 

Sen vart det stan med Linnea! Köpte nytt läkert nagelack och en färgbomb! WOOO!!!! Så nu jävlar ska inte färgen bli dassig å bläig! Hehe så japp! Efter stan vart det hem till pappa igen och få mat i magen! Tackar... Nu funderar jag på om jag ska duscha och använda färgbomben? Skulle ju vara kanon. 

 


Jaa lite bilder från dagen!

Mamma ringe ny nyss om ett brev som jag ska skanna och skicka på mail till dom! Ska se om jag klarar av det eller om jag lär ringa till emil så han får gajda mig! hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0