Duktig flicka på hög nivå!

Nu har jag tvättat bilarna innefrån! Damsugit och jävlar i garaget! Fick först inte i kontakten i utaget ör det var så hårt så det gick inte! grrr så höll på att bli tokig och gedde nästa upp där.. Men fick till det med en förlängningssladd! Så damsugit både volvon och passaten! Volvon behövde verkligen den här städningen! Hur mkr sten kan få platts i en bil? humm... Bra mkt iaf. +så skurade jag instrumentbrädan på båda bilarna och jaa allt, dörrarna och ratten! haha Men de båda skulle behöva en tvättning på utsidan igen! var mindre än en vecka sen jag tvättade dom? iriiterande! Men nu är jag nöjd iaf! Så hoppas mamma och anders ser vilket slit jag lagt ner på bilarna sen n'r de kommer hem! hehe Duktig tjej!

Nu är jag helt torr om händerna! Ska börja fixa ordning mig nu. Ser ut som en skunk! Mummsigt som fan!



[ingen bild idag häller]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0