Where did you go?

Morgonen började bra! Eller STRESS?Vaknade vid en 11.00 och mår prima! Vart ju bara 1glas vin typ (= Sen vatten på krogen ;) Var inte nå sugen på att dricka (= Tack alla goa vänner för alla fina presenter <3 Älskar er aå mkt och ni alla är bäst =D <3 vi alla 11 pers skulle ju käka på china,, kommer dit och det är proppat! Så vi får vänta typ 20min på ett bod för oss allihopa! KUL Men det gick och maten var super duper god som vanligt ;) hihi Sen drog vi vidare hem till mig så för tillfället så är hela min kyl proppad med öl och cider, var nog ingen som var på hugget igår (= Så alla som lämnat sin dricka äre bara att komma förbi och hämta :P hihi


Var ju och rösta nu på morgonen, herregud så lost jag var! Fattade aprolut inte ett skit! Tog med mig lapparna och ställde mig i ett sånt där fånigt bås och så märker jag att jag tog fel lappar XD hehe Hon fick hjälpa mig hela tiden! Ajaa första gången jag rösta ju ;) Efter det så mötte jag upp Nadja, Johan och en kompis till han som hete Peter (tror jag?) as trevligt ;) hihi Mkt snack och massa skratt XD Satt på Bks i 2 timmar, shiit va tiden bara rinner i väg! Men vi var lite oroliga för vi fick inte tag i Tina för hon skulle ju också ha vart med och fikat så ringde på hennes mobil och hem men ingen svara så tänkte ifall det hade hänt nått! Usch.... Men nu när jag kom hem och kolla på fb så fick jag veta anledning så Tina lever och mår bra =D Wieee <3 hahah
Fick bli en gammal bild på Nadja när vi fikade för nått år sen XD hahah Nu är hon brunnet och galet snygg i det ;)  hahah Vi lär göra om detta lite oftare! Inte 1gg om året typ XD haha och festa ihop lär vi ju å göra ;)
Tog ju inte med mig kameran så vart inge bilder men kommer nog upp lite bilder från gårdagen ;) hihi Inte mkt men något iaf XD hihi Undra vad jag ska göra denna vecka? Inge jobb är ju inplanerat :( suck så tråkigt!

Ha en bra dag alla ;) <3

Kommentarer
Postat av: nadja

åh herregud, vilken bild haha. men det där kommer jag ihåg :) ja, klart vi lär ses flera ggr! var ju så trevligt idag :) häng med på lördag tycker jag :)

2010-09-19 @ 22:54:19
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0