Mys dag med den bästa (A) <3

Vart en riktigt mys dag med Emma idag =D hihi Var att kika på stan och så vart det en fika på BK, eller jaa jag köpte mig en sån god räckmaka och Emma köpte någon annan macka som såg as god ut XD hehe Sen gick vi vidare på stan och shoppa vidare ;) Vart en lugnt shopping dag i Ludvika. Fick iaf med mig koftan (ovaför) med mig hem! Så grymt snygg och passa mig utmärkt ;) hehe Så har den skin detaljer på armbågarna! i´m in love ;) hihi Så vi har gått igenom alla affärer som finns här! Åkte upp till lyviken och kollade på alla affärer där också så jaa, vi han med alla ;) haha


Imorgon blir lunch date ;) ska bli kul! hihi!

Kommentarer
Postat av: Marcus Pastuhoff

Haha shoppingdag och du får med dig en sak hem? =P Stabilt jobbat! =D Nej då ^^ inte allt för lätt att hitta så mycket kläder i den här stan tbh =)

2010-09-22 @ 19:14:45
Postat av: Emmis

Svar till Pastoff::::: hahahah :P Men det var ju det som var bra hörru smörto :P hahah Har ju alltid men mig flera påsar hem så vart stålt av att det bara vart en påse ;)

2010-09-22 @ 19:26:30
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0