Till anonym!

Anomym -du är så snygg i håret!! :)
Svar; -
Tack så mkt (= Du behöver inte vara anonym XD haha Är inte så farlig som jag verkar ;) haha

Anonym -
hur mkt kosta det?: )      (alltså min skydiving för de som inte fattar)
SVAR; det kostade 3000kr (= Då ingår filmning (=


Tycker det är så drygt när man skriver anonym! skulle aldrig göra det XD Är ju bara kul att veta vad folket tycker (= haha Så till Anonym, hoppas du fick lite svar ;) hahah Men nästa gång, skriv iaf ditt namn (= hhi Tackartackar

Idag äre prick 2månader sen jag hoppa skydiving! Shit så tiden går fort XD haha

Var en aning dyrt men lätt värt det ;) Minne för livet och varje gång jag kikar på videon så blir jag så grymt glad! haha energi spridare ;) Genom att bara söka på mitt namn på youtube så kommer detta klipp upp (=

Kommentarer
Postat av: izabella berg var anonym

haha :D sådär

2010-09-19 @ 15:12:28
Postat av: Emmis

svar; Tackar ;) haha

2010-09-19 @ 15:25:05
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0