Tattoos is nais!

Jag har en tattos innan, vill ha en till som representerar min underbara stora syster <3 Hon är min hjälte och min absolut bästa vänn <3! Vi båda ska ju då göra en varsin, min skare stå stora syster på och hennes lilla syster! Representerar varandra för hur skulle mitt liv utan min syster vara? Fyfan vilket tråkigt liv jag skulle ha då :O Min syster är bäst <3

 


Hur är min personlighet?

 

Jag har ett jävla temperament men kan behärska mig! Om jag blir irrriterad på någon så märker ju folk omkring mig det! Men många gånger så kan jag hålla käft, hade lite svårare med det förr, slänga ut en komentar hur förvävlig personen är. "äru snygg eller äru bara almänt dum i huve" Emil märker på en gång när jag blir irriterad! haha Jag står på egna ben, även om jag har "percad tunga och tatuering" jag festar jag lever livet med ett stadigt förhållande för tillfället! Blir jag riktigt irriterad på någon så kan jag allt smälla till den som irriterar mig, kom ihåg en gång jag slog på syster x på käften för ajg var så jävla irriterad och arg på han! Jag har mer eller mindre aldrig rökt, jag har tesat snusat (fast fick veta aldeles efter att det var nikotin fritt.... ojj siken skit hög jag är.. fy på mig! alla har sina gräner, jag har mina! Jag tar inte åt mig, jag skiter i vad folk tycker om mig! Vet att det finns fullt av männsikor som snackar skit om en, även nära vänner men herregug? är ju tjej, det är sånt alla tjejer gör.... haha eller? Älskar mina kompisar, älskar min pojkvänn, älskar min familj och jag super duper ä'lskar min syster!


Jag har alltså, navelpercing, tung percing, tattoo, och percingar i öronen!

Vet iaf att min ällskii tycker det är grymt snyggt med tattoo, han vill ju hällst att en tjej ska ha hela armana men aldrig för min del! Tycker det är så fult, fast vissa passar ju i det XD Men jag skulle inte passa på det för jag är en "pedatisk brud med attetyd" inte bara på min blogg eller på nätet, utan i verkligheten! Men visst ibland försöker man ju bara vara lugn och inte hetsa upp sig på små saker!  Jag vill bara ha tattoos som lätt går att döja (= Thats is me...


Nej nu lär jag sminka mig inför ikväll ;) Ska ju möta upp alla på china kl 19.00! wieeee <3

Imorgon kl 12.00 ska jag möta upp Nadja och Tina på cafe Ängel och ha en liten girls time ;) hihi TrevligT!

Bilden är från de nyår som vi förlovade oss! Över 1år sen och snart 2! SHIIT så små vi ser ut att vara :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0