Studera.nu.... Fuck siket skit!

Försöker kolla runt på studera.nu men fattar inte ett skit! Helt förjävligt ju! Ska det vara så svårt att få fram nått man vill plugga? Massa problem och blir så aggro att jag funderar på att åka till affären och köpa något ätbart! Sån snäll kompis jag har Johanna försöker hjälpa mig men det är inte så lätt att hjälpa mig när jag är erg på hela hemsidan! hehe Usch och fy......

Idag har jag sovit? hehe vaknade kl 11.00 och sen har jag inte gjort ett skit... Tror jag har sträckt lårmuskeln eller nått för jag har så grymt ont! Moderaterna vann igår då, eller hur vart det? fatta inte det häller.. Himmla depp dag idag då!

JAg vill ha sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0