Slutkörd.... usch så tröttis jag är!

Kan inte fatta hur man kan bli så trött av att bara gå hemma! Fyfan.... Jag vill jobba och om jag inte gör det så blir jag så trött! Hela dagen idag har gått åt till att städa hela lägenheten och jag är så jävla trött på denna lägenhet! Fyfan.. När man får råd så ska jag flytta till VILLA! ska aldrig bo i lägenhet om man inte måste. hatar lägenheter och har mer eller mindre alldrig bott i lägenhet! Både pappa och mamma har alltid haft hus.. så mkt skönare men ett hus! Sen  har jag haft besök nu mot kvällen av mamma, anders, robban, cassi, pierre, mormor och min gammel faster! Trevligt men var så trött och så drygt när exakt alla ställer sånt jävla krav på en... usch! Är inte på så vidare bra humör för tillfället! Skulle kunna slänga ut teven från fönstret baar för att jag är så sjukt irriterad.... Suttit och kollat på en as bra film som gick på teve men var så dålig motagning så det bara laggade och jävlades.. blir så sur!


Filmen hette John Q
och handlade om en familj med dåligt ställt, familjen består av en mamma, en pappa och en så söt son! Var en dag när sonen hade basbolls martch, han träffade en perfekt boll och sprang iväg, så bara sjönk han ner på planene efter en bit springades! Visade sig att han har hjärt fel och måste genomgå enn hjärttransplanation pappan har hel försäkring, har papper och allt på det men det går inte igenom och de är tvugna att beta för hela allt, pappan försöker få veta vafan det är för fel! Då visade det att när han gick ner från heltids till 50% så gick sjukförsäkringen ner till halvförsökring.. Fast han har inte fått nå papper eller de har sagt ett ord om det! Slutar iaf med att pappan tar hela sjukhuset med ett oladdat vapen för att tvinga de att göra en transplantation! Okey, istället för att läsa om filmen så ta och se den! Snyftat och vart almänt förbannad! Ifall det hade vart mitt barn hade jag rånat en bank eller vafan gjort vad som hällst så att ungen skulle få klara sig!


Undra vad som händer imorgon! Ännu en tråkig dag hemma eller? Usch va jag vill komma bort från ludvika, 1vecka eller 2!

Nu så ska jag sova! Natti

Kommentarer
Postat av: tina

ja det är bra segt att vara hemma förstår dig. Har du inte sökt in på någon skola eller så? :)

2010-09-15 @ 10:27:55
URL: http://lipsticklife.blogg.se/
Postat av: Ponnysill

SV: Teehee tack!: D

2010-09-15 @ 11:06:06
URL: http://idawindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0