Se upp för dÅÅrarna, dÅÅrarna stängs!

Har suttit vid teven och skrattat åt, se upp för dårarna, dårarna stäng! haha och så har jag suttit och härmat och Emil har trott att jag är dum i hela huvet! haha me like it! Och så har jag ätit glass och nyinköt "hard topping" as god choklas sås som stelnar och mmm jaa helt underbar (A)

Nu så ska jag ju göra ett sissta ryck på datorn för sen blir sängen! Ska upp och jobba imorgon, så trevligt =D hihi på Åhléns så klart! hihi efter jobbet blire stor städning för sen stor främande av Emma på kvällen för det blir party och dansa rumpan av oss på kvällen ;) wöhöö så trevligt!

Ser det inte underbart ut (A9 haha men så himmla mäktig så var proppmät efter min potion!



Bra förslag för de som gillar choklad ;) som typ alla gör? herregud ja! Fast jag är sbolut inte den som vill ha på nått på min glass vanligt vis, hälst bara ren glass! Men testade den ju hemma hos herr och fru Windahl i vansbro så var tvungen att införskaffa mig den ;) Lär köpa den i saltlakris också, me love lakris!

Snyggis bilder! hahah blundar med ett öga ser ju helt skev ut! ajaa jag bjuder på den ;) Idag har jag även vart på stan med Emma och så följde jag med Emma som moraliskt stöd för att kika på en ny bil ;) hihi Så Emma kom hem med en ny snygg bil idag ;) haha Roligt att höra Emmas lossas pappa pruta i telen med ägaren! haha Han i andra änden vart ju totalt ägd ;) hihi Nu är jag bra sugen på att byta bort min röda till en lite nyare och så ;) Aldrig fel att byra upp sig!




Nu äre sängen som väntar! Har försökt strechat idag men har sån jävla träningsverk så det funkar verkligen inge bra! hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0