Puffar på facebook!

Jag har blivit puffad några gånger på Facebook men fattar inte vafan det menas? Ska man "puffa" tillbaka eller? haha Löjlig funktion som man inte ska fatta sig på :S Konstigt! haha Eller äre bara jag som är trög eller? Har precis tvättat ansiktet och smörjt in mig (= Klockan är halv 1 redan och jag har inte gjort ett skit än! Inge bra på teve heller så funderar på att sätta på någon bra film! Men vill ha min video här för jag vill se på Hitta nemo, Madagaskar, Happy feet, Ice age... Finns så många härliga filmer som jag vill se!

Nu äre bara 18 dagar kvar tills det blir ålands krysning med de bästa ;) hahah Kommer bli så skojj och vi ska inte fastna på spelmaskinerna som vi gjorde när vi var mindre! Spela av oss alla pengar vi hade då XD Vore inte någon bra idé denna gång ;) Men lite spel lär man ju få göra ;) hihi Kanske bättre tur denna gånG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0