Presenter +SIGGE line!

Smått och gått kallas det!
Fick av syster +mina 2bästakompissystrar hårprodukter från Millas salong ;) Massa nöjd så blir en skämma-bort-sig-själv dag idag eller imorgon (= hihi Av Fillan fick jag sånna små söta Absolut vodka flaskor! Undra om man ska öppna de eller om jag ska hitta någon fin platts i lägenheten och ha de som prydnad? Så små och söta (A) hihi Och så fick jag flytljus av Johanna ;) Vet precis vart jag ska ha dom! hahah Lovly ;) <3 Min älsklingar är guld värda <3


Sigge har krypit ner i soffan i myskläder och spelar xbox ;)

Kommentarer
Postat av: Nikoninan

Vad roligt att du gillade dina presenter :D Hoppas du hade en trevlig kväll! det var väldigt roligt att fira dig :) <3

2010-09-19 @ 16:58:35
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0