Nu ska ni allt få höra.......

Jag har gjort kaffe till herr windahl =D Hahahahahha Första gången jag någon sin har gjort kaffe! Så duktig jag är och viste vart allt skulle ta vägen (A) hehe Vart lite svagt men zzzhh jag gjorde kaffe iaf ;) hihi Driker ju inte själv och kommer nog aldrig göra för det luktar så vidigt (A)

imorgon så har jag tänkt att dra till gymet och träna lite, och sa det till Emil och han börja på en gång att säga hur jag ska göra för han tycker att jag är så dålig på att ta i och att jag bara använder fis vikter typ som mina och Emmas 1,5kg hantlar (A) hehe Men ändå så tycker jag att jag är grymt stark för det ;) hahaha Så jaa får se, blir nog en tidig morgon så lär bli en tidig kväll nu! Tänkt då först gym vid 9tiden och sen min lunch date vid 13.00 så då har jag ju gått om tid att tagga ner och ducha och göra mig fräch (=

Jag är hulken juh! Kommer så väl ihåg när emil tog den här bilden för jag ville visa mitt nya linne för tyckte det var så sött där bak men det tog sån tid för emil att trycka på knappen så jag började fjanta mig men det vart ju ett bra kort ändå ;) haha

Mina armar fastnade inte när jag försökte flyga! humm! ajaaa Linnet är så sött och så snyggt (A) haha Måste bygga upp mina muskler i gen för nu är de "poff" vart?


Nu kollar jag och Emil på S.W.A.T. tror ja den hette XD men kan inte påpeka att jag är så inne i filmen (A) Får låssas att jag är helt inne i den så håller sig emil lugn XD heheh så smart jag är ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0