Mina vita pigment är absolut inte från min pappa! Absolut inte.


Eller va säger ni? eller hur har jag lika brun färg ;) haha Orättvist här i värden! Fick verkligen fel gener när det gäller solbränna! Pappa blir "neger" bara han är ut i solen 1sekund! Jag vit som ett lakan! humm... suck Pappas hand som är på min axel har tydligen försvunnit la jag märke till nu XD haha skumt det ser ut att vara XD hahahhaha Bilden är tagen den dagen jag hoppa fallskärm i Västerås ;) wöhööö!


Här är då en av de nya slima svarta kläningarna som jag köpte idag ;) + mitt snygga kors halsband! hihi Och så mitt älskade skärp i midjan så det inte ser så naket och änkelt ut XD

Emil och sigge stack ut nu för en stund sen för att hyra film! Hoppas de väljer någon bra men det är allt bra tveksammt! Får väl sitta här hela natten jag då^^ De tog brädan och cykeln så de kommer nog vara ute och glida ett tag till (=

Tralllaaa. inge bra film på teven äre häller :(

Kommentarer
Postat av: nadja

jadu, jag tycker du är fin i båda :) men jag gillar mest det långa. för det trivs jag bäst i :)

2010-09-17 @ 22:57:01
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0