Mikron blixtrat för fullt! Inte va väl det mitt fel?

Bullarna är klara och jag rapar bulldeg  hela tiden! hehe Illa, undra hur det här kommer sluta? Typ spy? Ajaa det var iaf kanon gått och gick kanon bra med hela bullbaket ;) Glömde ställa fram smöret "de man ska bre på hela degen när den är platt" så tänkte vara smart och ställde då in hela smörpaketet som innehåller aleminium och jag tänkte inte utan bara gjorde så det börja blixtra som fan i mikron så det var absolut inte den smartaste idén! humm... Ajaa men jag fick till det utan mikron ;) hehe!

Degen jäste på som fan ;) Tog sig en liten slut spurt där XD haha typ bara välde över =D Gladis för mer bulldeg till mig ;)



Undra när man ska bli sugen på att ta en bulle? kommer nog inte vara det på några dagar iaf! hehe (A) Undra vad jag ska göra nu då! Typ diska och städa eller kanske ta en lång och skön duch och bara njuta, hehe låter väldigt lockande ;) hihi

Jag har ont i magen och har nog gått upp 10 kilo på min bullbaknings deg! hehe Inte bra ju... Kanske ska ta och sova middag! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0