Me love shopping <3

Har precis kommit hem från en dag i blge med Emma med en massa shopping och god mat och bästaste sällskapet (A) hihi <3 Kom hem med lite smått och gått! 3st trosor, 2 kllänningar, halsband, batterier, haha och sånt som ska vara i toan för att lukta gått? Och kaffe filter (nu när jag är ägare av en kaffemaskin så måste det ju finnas kaffe filter också!) själv dricker jag inte kaffe, luktar äkligt och varför bli beroende i något som är så onödigt och äkligt! Så har typ aldrig smakat kaffe, luktar så illa XD Men mamma tyckte jag var taskig mot mina gäster XD haha Så fick mamma och anders gamla som bara stod (= Klänningarna får ni kort på sen ;)



Halsbandet är sjukt snyggt XD Ser ut som om att jag skulle vara super kristen (vete fan vad jag är men tror inte på gud) men tycker att det är så GRYMT snyggt med kors på halsband ;) mumms på det <3 Och så fick mina barn vitaminer vara med på bild (A) de är så goda och så innehåller de vitaminer ;) mmmm

Just nu så sitter lille bror och Emil i soffan, precis slängt i sig en varsin pizza framför teven! haha nu ska te spela på xbox och flöta! Lillebror blir även kvar sovandes på soffan XD haha sötis nöten!

En bils på mig (blekfisen) och emil som inte ville vara med på bild! haha Är från i tisdas när familjen var här och fira mig ;)


Jag är som en refleks sak! Typ reflekterar blixten så blir så jävla krit it! Ojojj, undra ifall jag ska sola någon dag? haha

Hoppas alla kommer ha en trevlig kväll! Jag kommer få lyssna på Emil och sigges skrikande hela natten så blir no.slepp.tonight.....

Kommentarer
Postat av: tina

du var ju fin på bilden :)

2010-09-17 @ 21:12:52
URL: http://lipsticklife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0