MAT & Buldeg (A)

Nu först så ska jag möta upp Emma om ca 30 min på stan! Vi ska snosa runt och käka och säkerligen så kommer det bli en massa tjål (har ju inte träffat henne på as länge) så kommer bli kanon mysigt! Vi ska käka på china som vi alltid gjorde när vi gick i skolan så det ska vi göra ;) Blir nog inte mkt shopping för mig för jag får ju inte min lön förrens den 15e.... suck :( ajaa! Efter Stan med Emma blir det Gonäs och baka bullar med Milla ;) Gud så mysigt! hihi Fast jag kommer noh äta upp min halva av degen! hehe Oturligt nog och sen kommer jag tycka synd om mig själv när jag mår illa och rapar deg! som det alltid brukar bli när jag är med och bakar bullar! Ska ta med mig kameran för en gång skull nu när jag äntligen fått tillbaka den ;)


Imorgon blire falun och fira älskade Fillan som fyllde 20år här för någon dag sen ;) Så då blir det fin fin mat med roligt sällskap och en massa paket ;) <3

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-03 @ 14:10:12
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0