Lovely dag! (stavning?)

Hello! Har vart frånvarande hela dagen lång! Har vart så trött så vaknade av att Emma skickade mig ett sms kl halv 1, alltså shitt sjukis så är man så tröttis! Slöa runt lite och försökte rycka upp mig och rätt som det är så står Emma utanför dörren och vill in ;) hihi Emma muntrar alltid upp en ;) Så fick jag ett lite försenad födelsedags present av henna och igel (A) Massa tack och vet precis vart den ska hänga ;) Så vart det att följa med Emma till stan och kika, hihi fick med mig en tröja (opps) och 4st örhängen! hehe så vart det fika med madde, therese och lilla Julia som har blivit så stor! Lilla plutten liksom! Emma var ju så klart också med ;) hihi Så vart en maka för min del och maka för alla andra också?

Sötaste Lilla Julia fick vara med på en hel del bilder! Lilla tösen är ju redan 1,4år =D hihi skruttan! Kom ihåg när du låg i Thereses mage och bara växte =D Plutten!  Sötaste ungen!





Så såg jag och Emma värdens snyggaste jacka! hahahahahhahah Jag absolut inte gillar dessa kjackor men var iaf tvungen att ta kort på det! Usch och fy sånna fula jackor är! hehe Bara jag som tycker det? Vet iaf att min syster gillar de men inte jag XD hahah


Efter ett race på stan så vart det att köpa hem subway och kika på Dear John (igen? jaa emma hade ju inte sett den) hahaha Men nu lär jag sätta spurt och fixa lite viktiga grejjer ;)

Kommentarer
Postat av: Cassi

dom är ju faktiskt as snygga!

2010-09-30 @ 10:19:30
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0