LÖRDAG, lördag LÖRDAG!

Hejsan alla glada (= har haft en bra dag hitils! fast för tillfället så ligger det karamell strössel på rums bodet och på golvet! Mindre kul så lär väl ta reda på det för i min lägenhet så finns det ingen som hjälper till med sånt! Idag har jag iaf bakat muffins! Vart goda men orkade bara en (åt nog lite för mkt smet) hehe! Men gjorde sånna där as stora så det vart bara 7 eller 8 styckna (= Emil försökte ha strösel på sina men de ramlade bara av.... Sen har jag bara tagit det lugnt och chillat i soffan ;) hihi Diskat har jag också gjort som jag inte ska behöva göra...



Emils mummsiga muffins med strössel på XD haha Inte helt lykad eftersom allt hamna på bordet! Man ska ju ha på det innan man stoppar de i ugnen men gömde bort att han ville ha sånt på XD


Medans jag väntade på att de skulle bli klara så tog jag kort lite här och där i lägenheten! Fåglarna eller vafan det är är mina salt och peppar kar =D Sen en söt ljus lykta och sen en lykta som hänger i fönstret i köket och så krukorna i fönstret är så söta =D Står Home sweet home på de (= Så söta! Nu snart blire att fixa kvällsmat (= Filé och potatis gratäng =D mm <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0