LEDIG. 3dagar.. iaf från Åhléns!

Har äntligen kommit hem från detta jobb pass! Slut i fötterna som vanligt men får väl skylla mig själv eftersom det är jag som väljer vilka skor jag ska ha. Men är iaf lång ledig ifrån Åhléns, iaf i 3e dagar! Jobbar ju där igen på måndag (på min födelsedag) men ska kanske jobba på elkedjan i helgen, aötså lördag! Får se om jag orkar för känner mig fortfarande kraslig men det har börjat blivit bättre nu iaf! så ikväll kan jag vara uppe hur länge jag vill medans emil får ligga och sova =D nänäää..... Kommer nog somna som en stock som vanligt! haha



Idag på Åhléns har det hänt en hel del! En kille i grön kepa fick med sig nått så det pep för han på vägen ut och sussi som var närmast börja springa dit och jag var borta vid hemkassan så börja springa därifrån men vi var för sega för han sprang som en idiot.... fyfan vilka svin det finns..... Blir lika sur varfje gång!

Nu ska jag kika på Idol och skratta lite (=

Kommentarer
Postat av: Ponnysill

sv. fattaR INTE hur du klarade fyra år hahah! urs :D

2010-09-09 @ 21:35:05
URL: http://idawindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0