Kort hår! Känns så tomt!

Men vart kanon nöjd ändå ;) Längden det är bara att vänja sig! Så om inte så finns ju löshår ;) haha Har ju tänkt fixa det nu så fort som möjligt så ska ta mig en vända till Millas salong när jag orkar och hitta rätt färg (inte fint med fel färg i löshåret) haha så  ska välja ut ett som är exakt min färg så det blir kanon bra ;)


Och för tillfället så är håret så platt! Jag har ju ganska så lockigt hår och milla plattade ner det och det var så platt XD haha Ska bli skönt att duscha för jag har ju ett så "fluffigt" hår så då känns det grymt mkt tjokare också ;) hehe Fast skulle aldrig klara mig utan en plattång!

Har hunnit med en hel del tvättmaskiner idag ;) Duktiga jag då^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0