Igår kväll!

Glömde berätta! Björn Gustavsson har ingen stil alls när det gäller dans XD haha han dansar verkligen på sitt eget vis, eller om man äns kan kalla det för dans? Han hoppar och gör massa miner XD hahah Han var nämligen ute på Underbar igår där vi var och dansa loss ;) Dansade lite med han och haha han stämpla mig på foten en vända och det gjorde as ont! haha Usch.... Sen när jag stod i baren så stod han där med, Adam beställde vatten till mig, det var det godaste jag drukit! Björn skulle också ha vatten så adam beställde till han med XD haha jag gav han sitt vatten glas ;) Så trevligt (= Har stött på Björn 2ggr nu under sommaren (= Trevlig liten pöjk ;)

Är är en bild på han när vi sttte på han för inte alls så länge sen (= Pojkarna ville att jag skulle ta kort på dom tillsamman med björn (= Sån snäll kompis jag är (A)

Tyckte så synd om han igår, alla fulla brudar bara klänger och hänger och springer efter han vart han än går! Kan inte  vara kul...  Finns det nå töntigare när man springer efter ett känt ansikte? Jag och Emma dansade bara på och ibland stod de och dansa omkring en (= Roligare än att vara en klängande fullis! oj ojj, stackarn XD

Kan säga att jag skrattade så himmla mkt åt hans dans stil XD Så söt! hahah

Kommentarer
Postat av: sara

hahaha men gud vad sjukt att björn gustavsson hänger i ludvika xD varför!? känner han nån där eller!?

2010-09-19 @ 17:23:26
URL: http://ssarasolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0