I´m a dreamer!

Precis kommit hem från ett besök hos mamma och anders (= Trevligt med gratis mat ;) haha aldrig fel! Var fläskfilé och potatisgratäng mmmm! Vart god mat och massa prat och sen lite, bara lite godis (A) hihi.... har inge vettigt att säga så kommer bara skriva massa bullshit som vanligt! Emil har sån träningsverk så han ser ut som en gubbe som knappt kan gå XD hahah Så han ligger redan i sängen! Lär lägga mig jag också ska ju jobba imorgon, 09.50-18.00 kanon ju! hihi Blir så glad av att jobba.. älskar att hjälpa människor hitta de produkter de vill ha (= Den som inte vet så jobbar jag på Åhléns med sminket (skönhet överlag) hjälper folk att hitta brunkräm, mascara och massa med kosmeik och parfym (vilken parfym är popular för en 18årig tjej/ kille.. massa sånt) mkt med hårfärger håller jag också på med! Är ju grymt intresserad av att få holla på med smink, hår (ville ju alltid bli frisör, har ju hela livet framför mig att bli det!) men just nu är jag inne på försäljning, service inriktiad och kan säga att jag är RIKTIGT omtykt av mina chefer! Hur många chefer är det som kontaktar ens mor och frågar ifall det går bra om hon får komma på min studentfirande med släkten. Hur gulligt som hällst så fick värdens snyggaste armband av henne och på kortet står det att jag är en företags chefs dröm arbeta! Hur många äre som får det så det kommer jag kunna leva på länge, tänka tillbaka och veta att jag är en underbar människa, haft en kanon bra uppväxt har en kanon bra famil och sån bra kontakt med dom, min utbildning är jag sjuk nöjd med och har verkligen hittat något som jag tycker är roligt och trivs med! Älskar att få ny kontakt med nya människor, hjälpa männiksor över huve taget (Fick ju dok MVG i psykologi) passar bra på mig (=

Men hara bsolut inte tänkt att min liv ska stå stilla som säljare!Kommer vilja utbilda mig mer och mer, ska försöka söka till ekonomi/ sdministrations som handlar om affärsplanering och massa sånt! Så en dag (om inte allt för länge) ska jag ha min egna butik, vart eller vad har jag ingen aning om än. Men en dag kommer jag ha ett framgångsrikt företag! Jag älskar att jobba, har inte jobbat på några dagar och jag blir så slö och trött av att bara vara hemma.. känns inge bra! Me love to work!



NATTI <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0