HAPPY FEET!

Är skit glad och humöret på topp! Min lille bror ringde nyss och sa att han stod utanför och undra ifall jag skulle kunna komma ner och öppna så jag kuta ner och vad kommer han dragandes på? Emil älskade cykel! haha den vart snodd för några dagar sen eller för 1 månad sen! Och robban har skrikit och hotat så ni fick han fram vart cykeln var och och av vem den blev snodd av! Älskar min lille bror <3

cykeln är nu naken för de har haft ett pilljobb med den och tagit bort alla klister märken! Ajaa en positiv sak är ju att de satt dit ny slang i bakdäcket så nu äre inte punka ;)
Emil är hyper och har precis vart ute och cyklat på den! haha


Ska knaka på idioten som flyttat in brevid oss och hota med att polis anmäla han!
han hade tydligen sagt att cykelns ägare har flyttat för LÄÄNNGE sen! Men ändå alla, han som snott den han som köpte den visste allihopa att den var snodd! Ajaa den är tillbaka nu.. så nu ska jag och emil kolla klart på filmen ;)

ps.... Cykeln står nu i våran hall!

Kommentarer
Postat av: Cassi

haha kanske lika bra att den ska stå där nu också så ingen annan tar den! kanske lika bra att gömma din med+ ;)

2010-09-03 @ 23:21:54
URL: http://cassi.devote.se
Postat av: Ponnysill

haha vilka bra tjuvar som fixade till den då!

2010-09-04 @ 11:17:59
URL: http://idawindahl.blogg.se/
Postat av: Madde

Lite sämst då.. Men de hade väl inte för äktat sig att någon skulle koppla att det var den...

2010-09-04 @ 13:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0