En händelserik 19års dag!

Eller va ska man kalla denna dag? Har bara jobbat i en princip! Kom hem och älsklingen bjöd mig på mat ;) Så har vi vart och handlat lite flöt som vi ska mya med till någon film nu ikväll (= Jag fick välja chips (pringels) och dricka (coca cola) hihi Emil bara sa, välj du =D hihi Hoppas det blir så om filmväljning också ;) haha Imoorgon är jag helt ledig från jobbet och ehla resten av veckan också utifall jag har någon söt kompis som vill leka med mig (A) hihi För jag är så LEDIG!


Nu så ska jag krypa ner brevid min älskii i soffan och kika på teve (=

Kommentarer
Postat av: Emma

Ledig på fredag? :) !

smsa mig isf ;)

2010-09-13 @ 22:01:33
URL: http://emmsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0