Datanördar!

SItter i Vansbro nu! Bilresan gick bra men hamnade bakom några segosar hör och där men de kom man förbi ;) Bra att man har en bil med lite sprut i! hehe Så har kollat på Disney XD med molle medans Emil har hackat lök och grinat! hehe Och det var nalle puh och hans vänner så söta så det var så kul att kolla på dom ;) hihi Fast nu sitter jag med datorn i knät i soffan! (hatar bärbara datorer) Ida sitter brevid med sin dator i knät! haha Emil tyckte vi såg ut som datornördar när han kom in i rummet och såg oss sitta med en varsin i knä ;) hehe Men saningen är ju att det är han som är en riktigt datanörd! hehe

Fast känns som om jag har en lite för liten bärbar dator om man gämför med idas! hehe min är en lite 11tum (tror jag) ocdas är as stor XD haha Nej nu är nog maten typ klar så ska ta och lassa på ett lass nu ;) Massa mumma! hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0