bryter nageln när jag lagar mat! Men har klarat av en hel dag utan att ha gjort det!

Jag är expert att bryta av mina naglar! Har tänk idag när jag gick från jobbet "Tänk jag har klarat av att ha alla naglar kvar en hel dag på jobbet" och nu när jag kommer hem och lagar mat så bryter jag av den! Å så snyggt..  fuck fingret också! ajaa jag är inte bitter och jag får allt ta lite tid att fixa det sen ;) Är ju ledig imorgon =D så ska försöka baka bullar då ;) och mitt anställnings nummer på Åhléns är 08!haha jag är en äkta 08 jaa ;) STOCKHOLM! hehe Sen blir det nog lite mer nästa vecka hoppas ja på ;)

Nu blir det film! Supersugen.... Någon som sett den? Den är så sjukt konstog och så sjukt kul! Alla töntar och oskulder! hahah så blir att kika på den nu med Emil ;)

Nej nu så ska jag sätta mig i soffan eller på golvet och skratta till supersugen ;) hehe


Kommentarer
Postat av: Nikoninan

Hej ! Josssan som jag skulle fota med kan inte imorgon, men du kanske skulle till Vansbo endå?

Jag ska eventuellt fota Julia fortf, men du får säga om du är sugen eller inte :)<3

2010-09-02 @ 21:24:24
URL: http://nikoninan.webblogg.se/
Postat av: Nikoninan

Ah hade nästat listat ut det :) men vi s ses på lördag iaf :)<3

2010-09-02 @ 21:49:02
URL: http://nikoninan.webblogg.se/
Postat av: Nikoninan

Sv: okejj ^^.

2010-09-02 @ 22:25:26
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0