All aboute me! Don't you miss it ;)

ÄRLIGHET:

Ditt äldsta hångel?- jadu? no idé
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i ? - only one!
Vad tycker du om kärlek? - Underbart men riktigt förjävligt vissa gånger!
När kramade du någon sist? - Idag (A)
Kramade du någon speciell person? -  jaa min Milla <3
Har du svårt för att bli kär? - jaa ganska så!
När kysste/hånglade du med någon sist? -  Idag ;)
Ångrar du det? -  Absolut inte!
Är du singel? - nope :P
När fick du senast en komplimang? - Idag ;)
Har du hånglat med någon av samma kön? - hehe (A)

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös - japp!
Playat? - njaa eller, för länge länge sen då!
Hånglat med nån riktigt ful - långe time ago!
Hånglat med fler än 50 pers - skulle inte tro det!
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - aa
Gjort något riktigt dumt? - nee, faxtist inte vad jag minns nu?
Gjort något du verkligen ångrar? - nee :S
Varit nykter på nyårsafton? - Klart (=
Åkt ambulans? - Aldrig!
Gjort nåt olagligt? - njaa, pallrat äpplen?
Blivit polisanmäld? - aldrig är en ängel (A)
Slagit ner någon? - klart som fan, är ju hulken ;)
Skämts över dig själv? - klart =D Har man en konstig humor så har man!
Sagt jag älskar dig och menat det? - Klart jag gör!
Tar du droger? -  Skulle aldrig falla mig i!
Dricker du? - Nångång!
Vilka kläder sover du i? - Trosorna mina =D
Vad hatar du verkligen? - Fett och fötter!
Varit kär? - JÄr kär (A)
Är du ensam nu? - Nej
Vill du gifta dig? - yes, nån gång i mitt liv!
Vill du ha barn? -  japp =D små emmis är ju inte fel ;)

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? - Emil, vi delar ju? hehe
Såg dig gråta? -  Emil troligen?
Fick dig att gråta? -  aggresationer på alla iriterande männsikor som det finns!
Du delade en cigg med? - Never :P

Du gick på bio med? - Emma med co...
Skällde på dig?- Emil? haha

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? -Nej
Kramat någon? - ja
Pussat någon? -  ja
Köpt någonting? - Ja, klart :P
Sjungit? - yes, går och sjunger på jobbet =D
Saknat någon? -  alltid <3



Kommentarer
Postat av: nadja

haha va? läs det inlägget så hajar du nog ;)

2010-09-23 @ 21:24:55
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: Anonym

aa, då var det lugnt för min del då ;)

2010-09-23 @ 21:44:37
Postat av: nadja

aa då var det lugnt för min del då ;)

2010-09-23 @ 21:45:04
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0