500kr fattigare, men 500kr rikare av annat bråte?

Nu har jag precis blivit 500kr fattigare! Vart att jag och Emil skulle iväg en snabbis och handla lite mat men vart mat för 500.... så lite fattigare men mer mat i kylskåpet! Eller, vart fan inte så mkt mat bara masssa, ingen aning vad vi köpte som vart att kosta! Toa papper kanske? haha

Har tvättat flera maskiner idag så ska väl försöka hinna med mer imorgon ;) Så drog jag upp till stan vid 5 tiden för min ansiktsrengöring var slut (undra hur många förpakningar jag förbrukar på en månad? skulle ju vara kul att veta... eller inte för det är på tok för mkt!) så fick med mig en ny rengöring och så ansiktislotion! Och lite annat smått och gått som jag ska göra imorgon, peeling och ansiktsmask! hihi Och så även honung har jag hemma nu! Går ju inte att dricka tea utan honung och mjölk!

Kändes lite pinsamt att gå på stan! hehe har inte orkat gjort nått med håret (bara tvungen att platta ner lugen som stod rakt upp) annars så fick håret vara som det var! hehe Självtorkat så det var en aning lockigt också! När jag inte gör nått med håret så blir jag känna mig så liten då när man kuta runt i gonäs och jag hade mitt rufsiga lockiga kalufs! hehe så snyggt ;)

Bilden se så mkt bättre ut i verkligheten iställe för på kort! Så ni vet ;)


Idag har jag ritat på papper med penna =D Känndes lite ovanligt och kan verkligen säga att jag är ringrossig.. As länge sen jag ritade, gjorde det en hel del när jag var mindre (yngre) och tyckte det var kanon kul =D

Kan säga att den är långt ifrån klar! Har kladdat mer på den men inte tagit kort på hur den ser ut nu! hehe snyggat till och gjort lite ändringar ;) Ajaaa får lägga lite tid imorgon på att rita också =D Det är ju allt grymt roligt när man väl kommer igång! Jag brukar först rita massa konstiga figurer innan jag kommer igång riktigt bra! hahah Men tillslut så kan jag koncentrera mig (=

Vågar inte ha den i stor storlek (A) haha Får bli då när jag är klar med den ;) hahah

Nu blire mat och sen blire kolla på as bra film nu som går kl 21.00! hihi mys på det!

Kommentarer
Postat av: Haakonlouise

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2011-10-06 @ 14:12:06
URL: http://haakonlouise.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0