Mot subway med nästan tom mage?

Kvällen kom snabbt hit! haha Har iaf hunnit med en hel del idag (= Vart i blge idag med syster! Hittade knappt nått? konstigt gjort av mig? Hittade ett par leggins och en randig färglad tröja! Kan behövas en sån dessa dagar! haha Fast var fint solväder så var tvungen att ha solbrillor när jag körde (=



När jag precis kom hem så hör cassi av sig och frågar om jag vill med till mormor och morfar och så klart ville jag det ;) hihi Så jag och Emil följde med dit och käkade smörgåstårta och massa gått =D hihi Så har inte hunnit vart hemma så länge än (=

Gizzmo och Disse! Gizzmo är den bästa och knasigaste hunden som finns, men hn börjar bli gammal nu men hon är full av energi iaf! Finaste hunden ever! Det är våran gammla hund som flytta till mormor och morfar när mamma och pappa skiljde sig (=


Gizzmo är inte så förtjust att vara med på bild! Försökte ta kort på henne när hon låg i soffan men då när kameran tog kort så tog hon värdens skutt och hoppa så fick bara bild på bakbenen! attans alltså.... Den oranga katten heter Emil och är as fet! haha Han väger mer en min vovve Disela! haha Katten emil har även cancer så det är synd om han så man får inte klappa han på bakdelen :( Plutten lilla!

Nya tröjan (inte alls min stil på tröjer men tyckte om färgblandningen och kan behövas en sån här tröja att gosa runt i alla deppiga regndagar)Blir kanon ;) Nu blire subway! Emil är hungrig och vi har ingen ork att laga oss nått (A)


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; haha lugnt ;)

2010-10-23 @ 20:35:26
URL: http://johanpalmfanetsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0