Attans! Jag är inge bra på Engelska!

Hallo! Nu är jag hemma igen efter flera vänder på stan ;) hihi Åkte upp för att slå in emils paket, gjorde det inne på Elkedjan för tycker om deras inslagnings papper (A) Så vart en massa babbel och skratt XD haha de är så knasiga där ;) hihi När jag väl lykades få de inslagna så gick jag till Åhléns för att köpa mig en ny foundation så när jag skulle beta så åkte märkte jag att jag hade åkt ifrån min plånbok!!! Attans så var bara att åka hem igen och surra! Viste precis vart jag hade lagt den! sån tur hade jag!

Jag vill ju åka till blge antagligen idag eller imorgon men emil (men då missar jag ju min träning!) åhhhh jag som vill åka iväg! Får tjata extra mkt så han viker sig och muta han med en subway ;) Då brukar han ge vika för allt! hahah <3


Får hoppas att Emil gillar presenterna som jag köpt till han (A) Men tror han kommer gilla de ;) Bara hårda paket!


Det är då denna foundation jag har köpt idag! Hoppas den är bra! Annars blir jag suris ;) Men konsistensen på denna är mer krämig, inte alls så himmla rinande som andra! Intressant ;)

Lär nog nästan tvätta av mig sminket och testa den på en gång? hehe (A) Typiskt!

Ikväll äre Vampire Diaries! Fattar ni hur jag har längtar efter att den ska börja sända igen och ikväll äre den dagen det sänds ;) hihi Dom är ju så snygga (A)

När Emil såg min stavning igår hur jag hade skrivit vampire diaries så skratta han och sa (men lilla du!) och så stavade han det åt mig! Tur att jag har någon som är duktig på engelska för det ät verkligen inte jag! Lika igår när jag skrev "4 o'clock in the morning" till Emma på facebook så skriver hon tillbaka "HAHAH, kollade du upp eller fick du hjälp med den meningen? ;) ♥" Hehhe, Emil hjälpte mig så klart där med! Jag är riktigt usel på engelska!

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv. superkul att du är med i dagens blogg :D

jag är själv med i en tävling och skulle behöva din hjälp. Det tar bara en sekund.. Skulle du kunna rösta på min outfit här? klicka på länken och sen på rösta. Det skulle vara guld värt. Kram

http://www.ellos.se/?startpage=3976&action=detail&id=403&extcmp=SE_FBSHARE_AW10KLING&lang=SE

2010-10-14 @ 15:27:22
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: ninni

vilken grym profilbild du har! :)

2010-10-14 @ 18:37:15
URL: http://ninniisabella.blogg.se/
Postat av: Emma

hahha, jag känner igen känslan, såfort jag köpt nytt smink känner jag mig supersugen på att testa det med en gång :D

2010-10-14 @ 20:05:43
URL: http://emmabacks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0