Sovmorgon åå så jag är pepp för det lixom!

Har inte somnat än! Har inte försökt häller! hehe men ska göra det nu snart! Imorgon så lär jag försöka hinna med lite tvätt, betala räkningar, hyra mm och så fick jag även idag en räkning på fordonsskatt! Trökigt men när man har bil är det väl ett måste att beta de med! haha Ajaa jag överlever! hihi Pengarna rullar in bra men de rullar ut ännu bättre! Det stämmer så bra över mig eftersom jag är en sån shopping tok på kläder, skor och jaa, allt möjligt? Bara det går att handla så mår jag toppen ;) haha Knas!


Så imorgon ska jag!

*Betala räkningar, hyra, el, bil....
*Tvätta kläder HELA dagen! Om det inte är upptaget!
* Upp på stan och fixa lite ärenden!
*Ungdomsmotagningen (p-pillerna kommer tydligen inte hit av sig själv! Typiskt)
*Höra om det bjuds på nå mat hos pappa ;) hehe
*Städa och diska här hemma är nog typ prio 1... attans...

(bild från i sommar! Ser ju lite väl sliten ut! haha ) Taget i mamma och anders nya kåk d har byggt ;) Fyfan va de fick det snyggt! mkt grejjer är med på bilden! Det är innan de hade blivit helt klara och innan de hade flyttat in! SÅ JÄVLA SNYGGT MAMMA OCH ANDERS NYA HUS ÄR! mordänd och frächt, allt nytt! Bubbelvatten rakt ur kylskåpet och is direkt i från frysen ;) Inte illa! haha

Kommentarer
Postat av: nadja

vatten från kylen och is från frysen har jag o deras föräldrar med, så när vi bodde där ett tag tog man alltid vatten från kylen sen när man flyttat nu så är man så van att gå till kylen å hämta vatten haha. men inte längre :)

2010-10-29 @ 16:10:06
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: nadja

johan och hans föräldrar* ska det stå haha

2010-10-29 @ 16:10:35
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: Kjetilmari

Great site. Good info

2011-06-15 @ 12:50:12
URL: http://kjetilmari.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0