Söndag - jobb

Söndag idag! Jag är på väg till jobbet!
Idag så skulle man ju vrida tillbaka klockan 1 timme!!! Hade ingen aning, tur som jag har så skicka pappa ett sms om att man skulle göra det, hade annars stått utanför Åhléns personalingång och undrat vart alla är? haha 1timme tidig.... Men japp tack pappa för att du varna mig så då hade jag väldans mkt tid över nu på morgonen ;) hihi

Emil är på väg till vansbro idag, får se när han åker om han är kvar när jag har slutat eller om han åker när jag jobbar! Ingen aning, inte han häller! Ajaa det visar sig. Jobbar imorgon med och på tisdag sen kanske jag åker upp till vansbro!


Dags att borsta tänderna sen dra iväg ;) Puss!!!!

Kommentarer
Postat av: sara

hahaha men gud, skrev jag augusti :S jag menade självklart november! :)

2010-10-31 @ 11:40:15
URL: http://ssarasolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0